hjarteleg velkomen til bloggen!

fredag 25. mai 2007

Kom mai du skjønne milde...?

Kor blei våren av??? Det regnar og regnar og det er sooo vått og trasigt ute. No vil vi ha sol!!!
Vel, det er bra meldingar for pinsehelga, så kanskje det kan bli litt hagestyr då. Vi har jo so fin veranda og det hadde no vert kjekt å kunne bruke den...
Det var sutringa over det elendige veiret, det er jo masse kjekt å drive med inne og då. Konfirmasjonsmaten har vi ete opp eller frose, borda har fått sin vanlige pynt på plass, og huset har blitt rydda og vaska.
Alle dei små måleria mine vart selde som konf.gåver, det er bra..., no har eg fått laga 8 nye, hengt dei opp i butikken, og lagt inn bilete av dei på sida mi. Eg synst dei blei veldig fine.
No må eg skunde meg og få ferdig eit skrin som vert henta i morgon.

Ingen kommentarer:

background:$bgcolor;

mine favorittbøker

  • Gammelt og trendy, av Ellen Ørnes
  • Tildas hus, av Tone Finnanger
  • Where women create, av Jo Packham
  • Flot Skrot, av Eva-Marie Wilken og Kim Wilken
  • Hagevandring i en frodig norsk hage, av Helen Fredholm
  • Franske Stemninger, av Jeanne Dárc Living

bilder