hjarteleg velkomen til bloggen!

onsdag 18. april 2007

Eg har fått blogg...



Endeleg har eg fått meg blogg!

Det tar litt tid å lære seg , men det blir nok ein brukbar blogg etterkvart...

I dag er det eit stort tilbakeslag for oss hageentusiastar som trudde våren var her,... i dag snør det! Det er surt og kaldt og eigentleg eit greit inneveir. Eg er på butikken og skal til å male eit lite vinskap. Det skal bli druerankar og dikt slik kunden ville ha det.

Skal prøve meg fram med tekst og bilete her undervegs.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Hei mamma! så bra! kos deg!
klem c

Anonym sa...

Hei Bodil. Stilig med blogg!! Takk for i går, kjekt å treffast! Kjempefin heimeside må eg seie. No og med rullebilde! Snakkast. Sidsel

background:$bgcolor;

mine favorittbøker

  • Gammelt og trendy, av Ellen Ørnes
  • Tildas hus, av Tone Finnanger
  • Where women create, av Jo Packham
  • Flot Skrot, av Eva-Marie Wilken og Kim Wilken
  • Hagevandring i en frodig norsk hage, av Helen Fredholm
  • Franske Stemninger, av Jeanne Dárc Living

bilder