hjarteleg velkomen til bloggen!

torsdag 29. november 2007

Det nermar seg advent

Det er ei kjekk og travel tid no når det nermar seg advent.
Det er massa å gjere med bestillingar som skal vere ferdige til jul eller før. No føler eg meg nesten som ei nissejente i julenissens verkstad...eg malar ein barnegyngestol, ei dukkevogge og ein barnekubbestol til mine kundar, og på radioen spelar dei ei julesalme.

Det er ei herleg tid, masse forventningar og ribbelukt i matboda. vi skal ha vår årlege småkakebakedag heime snart, ungane gledar seg alltid til den dagen.

I dag gleder eg meg og til eg skal ha klubb, det er alltid ei koseleg tid.

2 kommentarer:

Helen sa...

Hei Bodil!
I dag oppdaget jeg bloggen din. Og det var jo så hyggelig å se at du har hageboken min som favorittbok. Tusen takk for det!
Ellers har jeg beundret nettsiden din og alt det kreative du lager. Du er heldig som har kommet så langt med hobbyene dine.
Ha en god helg!

Bodil sa...

Hei Helen
Hyggeleg å få ein kommentar frå deg. Ja, hageboka di er den finaste eg veit. Har også kikka på dine nydelege nettsider. Håpar du kan finne litt inspirasjon hos meg.
Ha ei hyggeleg adventstid.

background:$bgcolor;

mine favorittbøker

  • Gammelt og trendy, av Ellen Ørnes
  • Tildas hus, av Tone Finnanger
  • Where women create, av Jo Packham
  • Flot Skrot, av Eva-Marie Wilken og Kim Wilken
  • Hagevandring i en frodig norsk hage, av Helen Fredholm
  • Franske Stemninger, av Jeanne Dárc Living

bilder