hjarteleg velkomen til bloggen!

onsdag 31. oktober 2007

Herleg inneveir

Det regnar, bles og sluddar innimellom, det er perfekt "kose-seg-inne-veir".
Tenne eit duftelys, fyre i peisen, drikke te og hekle. Ikkje så verst det?
Eg har hatt besøk av ein hyggeleg reparter frå nrk i butikken min, det var ei spennande oppleving. Rart å høyre eiga stemme på radioen, men det gjekk no bra det. Eg trur det var fin reklame, for i dag har det strømma på med folk som ville sjå kva eg har...veldig hyggeleg.

2 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Næmmen!! Så merkelig at jeg ikke har oppdaget deg tidligere!! Her kan jeg jo skikkelig drømme meg bort... Kommer tilbake!! Fortsatt god helg!

Bodil sa...

Heisann "landliv"
Hyggeleg at du likte deg på mine sider...velkommen tilbake.

background:$bgcolor;

mine favorittbøker

  • Gammelt og trendy, av Ellen Ørnes
  • Tildas hus, av Tone Finnanger
  • Where women create, av Jo Packham
  • Flot Skrot, av Eva-Marie Wilken og Kim Wilken
  • Hagevandring i en frodig norsk hage, av Helen Fredholm
  • Franske Stemninger, av Jeanne Dárc Living

bilder