hjarteleg velkomen til bloggen!

lørdag 1. september 2007

Messe er sooo inspirerande...

Det har vert Sandanedagar og messebesøk og masse bestillingar. Travle dagar med null tid til å blogge...

Det var masse fint på gavemessa! Og masse stygt og då, eller ikkje akkurat stygt, men i ein heilt annan stil enn det eg kunne tenke meg til min butikk. Der var store og overdådige stands med glitter, krystallar og glam. Eg ser for meg at det kan passe i ei luksusleilighet i New York, eller i leiligheta til Erlend og Krumme i København.... (Dei er personar i bøkene til Ragde.)
Jaja, kvar sin smak. Men vi vart heilt frelst på eit dansk firma med masse herleg shabby og litt "katolsk" fransk stil. Vi skal ha varer derifrå til jul....GLEDAR MEG.

Ingen kommentarer:

background:$bgcolor;

mine favorittbøker

  • Gammelt og trendy, av Ellen Ørnes
  • Tildas hus, av Tone Finnanger
  • Where women create, av Jo Packham
  • Flot Skrot, av Eva-Marie Wilken og Kim Wilken
  • Hagevandring i en frodig norsk hage, av Helen Fredholm
  • Franske Stemninger, av Jeanne Dárc Living

bilder