hjarteleg velkomen til bloggen!

søndag 23. september 2007

Eg ommøblerer....igjen

Jaja... det er nesten like sikkert som at hausten kjem...ommøblerings-bølgja er over meg igjen.
Det tek som regel til med at eg sit der i sofaen med kaffikoppen og ser utover stova. Så tek eg til å lure på kvifor dei hyllene står akkurat der, kvifor har vi den brune kjøpmannsdisken fortsatt eigentleg...skal eg male den snart...?
Då er det igang...eg plukkar ut alt frå hyllene, finn fram pussemaskina, pensel, maling, kraftvask og hanskar og set i gang. Alt går fort og greit...Så flyttar eg eit bord...så flyttar eg sofaen, ei gammal seng og to kommodar og snart er alt snudd på. Alle pynteting er spredd utover golvet, så må eg prøve og finne nye spennande plassar til alt...det er verre gitt...det blir liksom ikkje plass til alt...

I morgon skal eg dekorere dørene på kjøpmannsdisken og rydde vidare...skal ta bilder av galskapen og legge dei på bloggen..God natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Bodil nu ska jag äntligen lägga in din blogg på min sida , så mycket fint du har..
Kram Tilde

Anonym sa...

Hei Tilde
Hyggelig å få min blogg på di side.
Det gledar meg.

background:$bgcolor;

mine favorittbøker

  • Gammelt og trendy, av Ellen Ørnes
  • Tildas hus, av Tone Finnanger
  • Where women create, av Jo Packham
  • Flot Skrot, av Eva-Marie Wilken og Kim Wilken
  • Hagevandring i en frodig norsk hage, av Helen Fredholm
  • Franske Stemninger, av Jeanne Dárc Living

bilder