hjarteleg velkomen til bloggen!

lørdag 4. august 2007

Tilbake i butikken

Det er kjekt å vere tilbake på jobb etter ei lita ferieveke. Det var mykje spennande å sjå i Trondheim. Eg var sjølvsagt innom den hyggelege butikken Jordbærstedet og kjøpte band, stoff og tråd til varer i butikken. Fekk også kjøpt garn til vesker i herlege kvalitetar...

Og så fekk eg meg ein ny favorittbutikk...Cornelias Hus. Der var det berre sooooo masse fint.
Der skal eg innom snart igjen.

Hagen bar preg av store mengder regn og vind når vi kom heim. Det var rikeleg å rydde opp i der ja. Kjekt å vere på tur og kjekt å kome heim att.

Ingen kommentarer:

background:$bgcolor;

mine favorittbøker

  • Gammelt og trendy, av Ellen Ørnes
  • Tildas hus, av Tone Finnanger
  • Where women create, av Jo Packham
  • Flot Skrot, av Eva-Marie Wilken og Kim Wilken
  • Hagevandring i en frodig norsk hage, av Helen Fredholm
  • Franske Stemninger, av Jeanne Dárc Living

bilder