hjarteleg velkomen til bloggen!

fredag 13. juli 2007

Får vi meir sol...?

Etter ei heller regnfylt veke her på Sandane lengtar vi tilbake til det herlege sommarveret vi hadde. Kor blei det av grilling og måltid på verandaen, kor blei det av hagearbeid og varme i kroppen...? Det er rart, men ein kjem nesten litt i haustmodus, med hekling framfor tvèn om kvelden. I dag skulle det bli litt lettare utpå dagen, vi får håpe det stemmer.

Eg har fått litt nye katalogar frå dei firma som eg er kunde hos, der er det som alltid tusen ting eg ville bestilt, men må nok nøye meg med litt småbestillingar.

Ingen kommentarer:

background:$bgcolor;

mine favorittbøker

  • Gammelt og trendy, av Ellen Ørnes
  • Tildas hus, av Tone Finnanger
  • Where women create, av Jo Packham
  • Flot Skrot, av Eva-Marie Wilken og Kim Wilken
  • Hagevandring i en frodig norsk hage, av Helen Fredholm
  • Franske Stemninger, av Jeanne Dárc Living

bilder