hjarteleg velkomen til bloggen!

onsdag 2. mai 2007

Våren på Vestlandet

Ingenting kan måle seg med våren på Vestlandet. Vi har hatt flotte dagar med knallblå himmel og sol og blank, blå Gloppefjord...Det kan ikkje bli betre. Vi har jobba på med skraping av verandarekkverk, maling, oljing av golv og alt som trengs rundt huset. Eg kjøpte to blå stolar og eit bord som har fått plass på trappa, eg synst det blei riktig koseleg der. Skal kjøpe blome til bordet i dag...

Eg har sydd ei knallfin veske! Den blei sooo romantisk i lyse fargar... No syr eg to puter i same stil. Må bli ferdig, så eg set meg til symaskina igjen.

Ingen kommentarer:

background:$bgcolor;

mine favorittbøker

  • Gammelt og trendy, av Ellen Ørnes
  • Tildas hus, av Tone Finnanger
  • Where women create, av Jo Packham
  • Flot Skrot, av Eva-Marie Wilken og Kim Wilken
  • Hagevandring i en frodig norsk hage, av Helen Fredholm
  • Franske Stemninger, av Jeanne Dárc Living

bilder