hjarteleg velkomen til bloggen!

torsdag 10. mai 2007

Dukkehuset

Nei no er det litt lenge sidan eg har gjort noke med dukkeskapet mitt...Det er liksom ein sann vinterhobby, men eg har store planer då...

Der manglar ein god del møblar, men det får kome etterkvart. Det er kjekkast å samle over tid, og å prøve å lage mest mogleg sjølv. Det bur berre tre barn i huset, ganske uansvarleg...hehe...må få kjøpt dukkeforeldre snart så det blir litt orden på sakene.

Idag kjem kundar frå Eid og skal hente ei bestillt kiste, og eg skal arbeide med eit bunadsølvskrin og eit fat som er bestillt. Rikeleg å henge fingrane i.
background:$bgcolor;

mine favorittbøker

  • Gammelt og trendy, av Ellen Ørnes
  • Tildas hus, av Tone Finnanger
  • Where women create, av Jo Packham
  • Flot Skrot, av Eva-Marie Wilken og Kim Wilken
  • Hagevandring i en frodig norsk hage, av Helen Fredholm
  • Franske Stemninger, av Jeanne Dárc Living

bilder